Ceník služeb
| OSVČ podnikatel
Uplatňující paušální výdaje
| OSVČ P 360 + 50 položek
roční poplatek
1400 Kč
zaúčtovaná položka (nad 50ks)
15 Kč / 1 ks
| OSVČ P 30 + 40 položek
měsíční poplatek
1000 Kč
zaúčtovaná položka (nad 40ks)
18 Kč / 1 ks
| OSVČ P 90 + 50 položek
čtvrtletní poplatek
1400 Kč
zaúčtovaná položka (nad 50ks)
18 Kč / 1 ks
Uplatňující skutečné výdaje – vedení daňové evidence
| OSVČ DE 360 + 125 položek
roční poplatek za vedení DE
2800 Kč
zaúčtovaná položka (nad 125 ks)
15 Kč / 1 ks
| OSVČ DE 30 + 40 položek
měsíční poplatek za vedení DE
1000 Kč
zaúčtovaná položka (nad 40 ks)
18 Kč / 1 ks
| OSVČ DE 90 + 50 položek
čtvrtletní poplatek za vedení DE
1400 Kč
zaúčtovaná položka (nad 50 ks)
18 Kč / 1 ks
roční poplatek za zpracování účetní uzávěrky
800 Kč
| Právnická osoba
(firma) | vedení účetnictví
| FIRMA 360 + 100 položek
roční poplatek za zpracování účetnictví
2500 Kč
zaúčtovaná položka (nad 100 ks)
22 Kč / 1 ks
roční poplatek za zpracování účetní uzávěrky*
od 2400 Kč
*Cena za zpracování roční uzávěrky se stanoví tak, že se vypočítá průměr za 1 měsíc během účetního roku, minimálně 2400 Kč.
| FIRMA 30 + 40 položek
měsíční poplatek za zpracování účetnictví
1500 Kč
zaúčtovaná položka (nad 40 ks)
25 Kč / 1 ks
roční poplatek za zpracování účetní uzávěrky*
od 2500 Kč
*Cena za zpracování roční uzávěrky se stanoví tak, že se vypočítá průměr za 1 měsíc během účetního roku, minimálně 2500 Kč.
| FIRMA 180 + 50 položek
čtvrtletní poplatek za zpracování účetnictví
1800 Kč
zaúčtovaná položka (nad 50 ks)
25 Kč / 1 ks
roční poplatek za zpracování účetní uzávěrky*
od 2500 Kč
*Cena za zpracování roční uzávěrky se stanoví tak, že se vypočítá průměr za 1 měsíc během účetního roku, minimálně 2500 Kč.
| Mzdy a personalistika
měsíční poplatek za 1 zaměstnance
500 Kč
za každého dalšího zaměstnance
300 Kč
jednorázový poplatek za zpracování 1 exekuce zaměstnance, vč.součinnosti s exekutorem
500 Kč
jednorázový poplatek
1000 Kč
jednorázový poplatek
1000 Kč
jednorázový poplatek
500 Kč
jednorázový poplatek
1000 Kč
roční vyúčtování zálohové daně za zaměstnavatele
1000 Kč
roční vyúčtování srážkové daně za zaměstnavatele
1000 Kč
| Daně a přehledy
přiznání k DPH
400 Kč
souhrnné hlášení
150 Kč
kontrolní hlášení
500 Kč
DPFO
1000 Kč
DPFO pro naše klienty
700 Kč
Zdravotní pojišťovna – přehled OSVČ
500 Kč
Správa soc. zabezpečení – přehled OSVČ
500 Kč
DPPO pro naše klienty:
900 Kč
Nabídka služeb
Pro právnické osoby
| Vedení účetnictví
- vedení účetního deníku
- vedení knihy pohledávek a závazků
- vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
- zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností, kontrolních a souhrnných hlášení
- tisk konečných verzí zpracovaných knih.
Pro fyzické osoby
| Vedení daňové evidence
- vedení peněžního deníku
- vedení knihy pohledávek a závazků
- vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
- zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností, kontrolních a souhrnných hlášení
- tisk peněžního deníku
- výkaz příjmů a výdajů a výkaz o majetku a závazcích
Pro právnické i fyzické osoby
| Zpracování mzdové a personální agendy
Personální agenda
- přihlášení a odhlášení organizace u příslušné správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
- přihlášení a odhlášení zaměstnanců
- vedení mzdových listů
- vedení evidenčních listů důchodového zabezpečení.
- vystavení potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti
- zpracování zápočtových listů u odcházejících zaměstnanců
Mzdová agenda
- měsíční výpočet mezd včetně odvodů na příslušnou správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
- měsíční zpracování výplatních listin
- měsíční zpracování přehledů vyměřovacích základů pro příslušnou správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
- čtvrtletní výpočet pojistného na zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele proti pracovním úrazům
Pro právnické i fyzické osoby, ale též osobám nepodnikajícím
| Vypracování daňových přiznání
Pro ty, kterým nevedeme účetnictví, zpracujeme jednorázově Přiznání k dani z příjmu, Přiznání k silniční dani, Přiznání k dani z nemovitosti.
| Back office
Zajistíme vám administrativu a podpoříme tak chod Vaší společnosti nad rámec běžných účetních služeb. Vystavíme dle Vašich podkladů faktury vydané, zpracujeme faktury došlé, postaráme se o jejich včasnou úhradu vystavením příkazu k úhradě, který odešleme ke schválení pověřené osobě. Zajistíme dohledání plateb, vyřídíme upomínky a reklamace. Odešleme Vám za Vás do banky ke schválení hromadný příkaz se mzdami zaměstnanců včetně všech odvodů.